Δημοφιλη

Posted by : Εικονικός μεταναστης 19 Ιουν 2012

Όπως κάθε φορά στον ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ γράφω τις "Καθημερινές" μου μικρές ιστορίες και τα Βιώματα μου..
(Είναι κάποιες σκέψεις,
που με "πνιγουν" και τα γράφω,κολυμπώντας στην ΑΠΕΡΑΝΤΗ θάλασσα του ΙΝΤΕΡΝΕΤ)

ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ "ΠΕΡΙΕΡΓΟ"
Στην παραλία ο ΚΟΣΜΟΣ, φορά το μαγιό του και κάνει το μπάνιο του.
ΤΥΧΑΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Αρκετοί έχουν κάποια τατουάζ και "αναγκαστικά" τα εμφανίζουν σε κοινή θέα.

Τυχαίνει , να έχω και εγώ ενα τατουάζ.


Είναι απλά μια "αγγλική" λέξη σε γοτθική γραφή,
που για εμένα σημαίνει κάτι από το  "μακρινό" παρελθόν μου.
ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ, ΜΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ,ΘΑΝΑΤΟΣ ,
Μια σύντομη περιγραφή για οικονομία "σκέψεων"

Το σημερινό θέμα που γράφω όμως δεν αφορά, το παρελθόν μου και το τατουάζ μου.

ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΑΔΕ.

Βγαίνοντας απο την θάλασσα για 1000στή φορά με ρώτησε ,μία γνωστή και συνάμα ΜΗΤΕΡΑ ενός μικρού παιδιού.ΜΕ ΡΩΤΑ ΜΕ ΑΔΙΑΚΡΙΣΙΑ..Τι λέει το τατουάζ στην πλάτη μου και απάντησα με ΒΑΡΕΜΑΡΑ,
κάτι προσωπικό απο τα παλιά!

Εκείνη θέλοντας να γίνει "φιλική" μαζί μου μου έδειξε το τατουάζ της και μου είπε οτι έιναι
ΚΙΝΕΖΙΚΟ και είναι το ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΤΗΣ...με το βλέμμα της να αναζητά..
στο βλέμμα μου ,την σοβαρή αντιμετώπιση μου, στα λεγόμενα της.

"ΤΥΧΑΙΑ"ΌΜΩΣ ΕΙΔΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ZOOM ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ"


"ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΙΣΧΥΡΗ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ"








"ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΑ" ΤΟ "ΚΙΝΕΖΙΚΟ" ΤΑΤΟΥΑΖ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΤΗΣ.


ΛΥΠΑΜΑΙ....ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΚΥΡΙΑ ΤΑΔΕ....



Ο ΓΙΟΣ ΣΟΥ..."ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΜΕ ΡΥΖΙ"

ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ "ΘΕΜΑ" ΜΟΥ....ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ "ΧΤΥΠΗΣΕΙ" ΤΑΤΟΥΑΖ ΣΤΟ ΚΟΡΜΙ ΤΟΥ  KINEZIKO ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΜΕ ΡΥΖΙ ή ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΕΝΟΥ!

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ,
 ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΣΕ ΤΑ ΤΑΤΟΥΑΖ "ΚΙΝΕΖΙΚΑ"

- Copyright © Εικονικoς Μεταναστης - - Powered by Blogger - Δημιουργηθηκε απο eikonikos metanastis -