Δημοφιλη

Posted by : Εικονικός μεταναστης 3 Νοε 2013

Το σημερινό θέμα ειναι το ΜΥΣΤΙΚΟ των Περπατημένων.
Σιγούρα πέρα απο το βίωμα μου,το ΜΥΣΤΙΚΟ, το ανακάλυψα σε αρκετα μικρή ηλικία(έφηβος)συζητώντας και βιώνοντας ,το ΜΥΣΤΙΚΟ που σήμερα θα γραφτεί.
ορος της αληθειας
Ο ορός της αλήθειας με λίγα λόγια και απλά είναι ο ΧΗΜΙΚΟΣ τρόπος,
να εξαναγκάσεις κάποιον, να ΠΕΙ την αλήθεια για ένα ή περισσότερα γεγονότα.


κερατοΟΤΑΝ ΕΙΜΟΥΝ ΠΙΤΣΙΡΙΚΟΣ
Ενας φίλος μου και η τότε κοπέλα μου "ερωτοτρόπησαν" ενώ ήταν μεθυσμένοι.
Εγώ έπειτα απο λίγο διάστημα το συζήτησα με κάποιον πολύ μεγαλύτερο,
που τον θεωρώ ακόμα και σήμερα σαν πατέρα μου και ΙΣΩΣ κάτι περισσοτερο...
Εκείνος μου απάντησε με λίγες λέξεις
 Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΟΤΟ ΤΟΥ



Θέλοντας να μάθω περισσότερα, εκείνος μου ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ το ΜΥΣΤΙΚΟ του.




ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΟΡΟΥ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

μπυρες
Πολλές φορές έτυχε να έχω φίλους & γνωστούς,ανεξαρτητου φύλλου και να συνδιασκεδάζουμε ΠΙΝΟΝΤΑΣ ΑΛΚΟΟΛ.

Έπειτα απο την αποκάλυψη του μυστικού και με κάποια επιφυλακτικότητα,
λόγω οτι είχα νοιώσει κάπως περίεργα με την έφηβη κατάσταση  που βίωσα.
Άρχισα να παρατηρώ με πολύ ενδιαφέρον τους ανθρώπους ΜΟΥ,
όταν ήταν υπο την επήρρεια αλκοόλ.

Με τις συμβουλές αυτού του ΠΕΡΠΑΤΗΜΕΝΟΥ ανθρώπου,
που μου αποκάλυψε το "μυστικο" είδα ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ!

Έμαθα έναν πολύ απλό,αποτελεσματικό τρόπο 
να ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΛΗΘΕΙΑ απο όλους,

με μερικά ποτά και λίγο "ΑΠΛΗ" παρεούλα.

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ "ΠΑΤΕΡΑ" ΣΕ "ΓΙΟ"...

ΘΑ ΕΦΤΑΝΕ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΑΝΕΣ "ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ
ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΕΣ!

ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΑΡΤΥΡΗΣΩ
ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΟΡΟΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΣΕ.....ΚΟΚΤΕΗΛ!


ορος της αληθειας,coctail
"ΑΛΗΘΕΙΑ"

     ΣΥΝΤΑΓΗ
1 1/2 ΔΟΣΗ Kahlua
1 1/2 ΔΟΣΗ εσπρέσο
3 ΔΟΣΕΙΣ βότκα βανίλια.
1 1/2 ΔΟΣΗ Creme de Cacao

    ΟΔΗΓΙΕΣ 
Γεμίστε ένα κοκτέιλ σέικερ τα 2/3 με πάγο.
Προσθέστε τα υλικά και ανακατεύετε καλά μέχρι να γίνει πολύ κρύο.
Σουρώνετε σε ένα ποτήρι μαρτίνι.
Σε ένα πλαστικό μπουκάλι με ένα στενό άκρο, προσθέστε λίγο κρέμα γάλακτος.
Ξεκινώντας από το κέντρο του ποτηριού, ξεκινήστε κυκλικά απο το εξωτερικό του ποτηριού.
Το σερβίρετε χωρίς πολλές "ερωτησεις"!!

σ.σ Οι οδηγίες αφορούν ειδικά μία κοπέλα,που με παίδεψε,ώστε να της εξηγήσω,
ενα ΑΠΛΟ coctail!


ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΑΣ ΛΟΙΠΟΝ...

- Copyright © Εικονικoς Μεταναστης - - Powered by Blogger - Δημιουργηθηκε απο eikonikos metanastis -