Δημοφιλη

Posted by : Εικονικός μεταναστης 11 Δεκ 2013

σταυρωση
Follow @eikonikos_tafos
Κάνει κρύο έξω,έχει κίνηση,στα καταστήματα στολίδια και μουσική των Χριστουγέννων
H γαμημένη τηλεόραση βρίθει από "ιστορίες"για τι άλλο ;Για Ψώνια. Είναι η εποχή του χρόνου πάλι.Η χριστουγεννιάτικη κατανάλωση το θέμα κάθε Δεκέμβρη.

Έχω μεγαλώσει σε χριστιανική οικογένεια.
Με έμαθαν να πιστεύω..πίστεψα..το ειδα αλλιώς  ..απογοητεύτηκα
μπορεί και να ξαναπιστέψω
Βασικά ότι θέλω θα κάνω...
...δεν έχω τον θεό μου..

που είχα μείνει..;

..Στα Χριστούγεννα!!


Τα φώτα των Χριστουγέννων , η ατέλειωτα επαναλαμβανόμενη μουσική , φωτογραφίες με τον "Άγιο" και πωλήσεις άχρηστων αντικείμενων
ρομπότ-άνθρωποι που ψωνίζουν κατ εντολή του τηλεοπτικού μάρκετινγκ και όχι μόνο.
μαυρη παρασκευη
Στην Αμερική και σε άλλες χώρες έχουν την «Μαύρη Παρασκευή» μαλάκες που αιματοκυλίονται για να αγοράσουν οτιδήποτε σε"απίστευτη" προσφορά..
έτσι για το πνεύμα των εορτών..

Εγώ πάλι την λέω  «Μεγάλη Παρασκευή των Χριστουγέννων »  γιατί για εμένα ..

Tον Χριστό τον σταύρωσαν...Χριστούγεννα 




- Copyright © Εικονικoς Μεταναστης - - Powered by Blogger - Δημιουργηθηκε απο eikonikos metanastis -